فرقه ی قاتلان - دانلود با خیال راحت

banner ads banner ads

banner ads


  • رییس فرقه
  • شنبه 17 تیر 1402
  • 93 بازدید
  • 0 نظر

تخفیف های تابستانی استیم 2023 - مدت محدود

استیم ، بازار محصولات نرم افزاری و بازی جهانی است که هر سال در مدت های مشخصی مانند جشنواره های فصلی و عید ها ، تخفیف های شگفت انگیزی بر روی محصولات خود اعمال می کند .

گیمرها بهترین فرصت را از این جشنواره ها می برند و بازی های دلخواه خود را با تخفیف های بالایی خریداری می کنند .

یکی از این جشنواره های ، جشنواره ی تابستانی استیم است که تمام بازی های رده بالا یا AAA تخفیف هایی 50% خوردند .

در ادامه چند بازی که ارزش خرید بالایی دارند و قیمت آنها در این جشنواره به مراتب پایین آمده را قرار می دهیم .

در ابتدا باید در استیم ثبت نام کنید .

اگر ثبت نام کردید از قبل به قسمت بازی ها بروید و اگر ثبت نام نکردید با من همراه باشید . 

ریجن ‌بندی اکانت استیم؛ از ترکیه تا آرژانتین

یکی مواردی که هنگام ساخت اکانت استیم باید به آن توجه کنید، ریجن ‌آن است. شما می‌توانید اکانت استیم خود را همانند پلی استیشن و ایکس باکس در همه‌ی کشور‌هایی که استیم در آن‌ها سرویس دهی دارد، فعال سازی کنید. این قابلیت به شما کمک می‌کند تا هم هنگام خرید گیفت کارت استیم و هم هنگام خرید بازی و بسته‌های الحاقی، قیمت ارزان تری را پرداخت کنید. قیمت ارزان تر محصولات استیم با واحد‌های پولی هر کشوری تنظیم می‌شود. به طور مثال اکانت استیم آرژانتین یا اکانت استیم ترکیه، به مراتب قیمت مناسب تری نسبت به ریجن‌هایی همانند آمریکا خواهند داشت.

مراحل باز کردن حساب در استیم در کامپیوتر

پس از آن که شما را با فروشگاه بازی استیم آشنا کریم، حال نیاز است تا در مورد آموزش نحوه ایجاد اکانت استیم صحبت کنیم. به‌منظور ساخت یک حساب Steam به تنها چیزی که نیاز دارید یک حساب ایمیل است. پس از ساخت یک ایمیل شخصی می‌توانید وارد وب‌سایت Steam شده و بر روی گزینه log-in در بالا سمت راست کلیک کنید. سپس برای ایجاد یک حساب کاربری جدید نیاز است تا در صفحه باز شده بر روی گزینه Join Steam کلیک کنید.

مراحل باز کردن حساب در استیم در کامپیوتر

سپس باید در صفحه باز شده مشخصاتی چون ایمیل و کشور محل سکونت خود را وارد کنید. نکته مهمی که باید بدانید این است که پیشنهاد ما این است که با وجود پشتیبانی کردن سرویس استیم از کاربران کشور ایران، به‌منظور ساخت اکانت در سرویس Steam از برنامه‌های تغییردهنده IP استفاده کرده و ‌ای پی خود را به کشورهای ترکیه و یا آرژانتین تغییر دهید، چرا که قیمت بازی‌ها در این سرویس‌ها بسیار مناسب‌تر است و با مبلغ پایین‌تر می‌توانید بازی‌های روز دنیا را تجربه کنید. پس از واردکردن اطلاعات خود نیاز است تا کپچا را کامل کرده و روی گزینه continue کلیک کنید.

پس از عبور از کپچا، فروشگاه استیم از شما می‌خواهد که ایمیل خود را تأیید کنید. درصورتی‌که وارد این مرحله شدید باید ایمیل خود را چک کنید تا در صورت دریافت ایمیل Steam آن را بازکرده و روی گزینه تأیید کلیک کنید.

ساخت اکانت استیم با کامپیوتر

پس از تأیید آدرس ایمیل، استیم به شما اجازه می‌دهد تا برای حساب خود نام کاربری و رمز عبورتان را انتخاب کنید. پس از انتخاب از نام کاربری یونیک و پسورد امن بر روی گزینه Done کلیک کنید.

ساخت اکانت استیم با گوشی

استیم برای راحتی استفاده برای کاربران مختلف، نرم افزار‌های اندروید و iOS را منتشر کرده است که با استفاده از آن‌ها می‌توانید به اکانت استیم خود را در گوشی موبایلتان مدیریت کنید. متاسفانه امکان ساخت اکانت استیم با گوشی موبایل از طریق نرم افزار استیم که در گوگل پلی و اپ استور موجود است وجود ندارد و برای ساخت آن باید از طریق مرورگر گوشی خود وارد سایت استیم از طریق این آدرس شوید و مراحلی که در بالا به آن اشاره کردیم را طی کنید.

نصب و اجرا برنامه استیم

به‌منظور استفاده از فروشگاه استیم باید برنامه کلاینت آن را بر روی سیستم خود نصب کنید تا از این طریق بتوانید از این پلتفرم استفاده کنید. برای دانلود برنامه Steam، باید روی گزینه Install Steam  در سمت راست بالای صفحه وب‌سایت استیم کلیک کنید.

آموزش نصب و دانلود برنامه استیم

در صفحه باز شده باید روی گزینه دانلود کلیک کنید تا فرایند دانلود این برنامه آغاز شود. پس از اتمام دانلود فروشگاه استیم باید روی فایل استیم که فرمت exe دارد کلیک کرده و آن را نصب کنید.

پس از نصب و باز کردن برنامه باید نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید تا فرایند راه‌اندازی کلاینت استیم آغاز شود.

آموزش ساخت اکانت استیم در کامپیوتر و گوشی

با ورود به استیم می‌توانید به تمامی امکانات این سرویس استفاده کرده و در صورت داشتن گیفت‌کارت استیم نیز این امکان برای شما وجود دارد تا بتوانید از طریق آن حساب خود را شارژ کرده و سپس اقدام به خرید بازی‌های موردنظر خود کنید.

اجرا بازی‌های غیر استیم بر روی لانچر استیم

به دلیل آن که لانچر استیم قابلیت‌های مختلفی دارد، بسیاری از گیمرها علاقه‌مند هستند تا تمامی بازی‌های خود را به‌صورت یکپارچه بر روی این لانچر داشته باشند تا بتوانند در هر لحظه از این طریق به سراغ بازی‌های موردعلاقه خود بروند. نکته مهمی که باید بدانید این است که Steam می‌تواند به‌عنوان لانچر برای هر بازی نصب شده روی رایانه شما نیز کار کند. حتی می‌تواند بازی‌هایی که از طریق فروشگاه‌هایی چون Epic Games، Origins، هیولا و… دانلود کرده‌اید را نیز بر روی این لانچر ثبت کنید.

برای افزودن بازی‌های غیر Steam باید به بخش Library اکانت خود بروید و روی Games در بالا کلیک کنید. سپس باید گزینه Add a Non-Steam Game to My Library را انتخاب کنید. در این بخش Steam لیستی از تمامی برنامه‌های نصب شده بر روی کامپیوتر شما که فرمت exe دارد را مشاهده کنید.

شما باید انتخاب کنید که چه بازی‌هایی را می‌خواهید در لانچر استیم قرار دهید. پس از انتخاب بازی‌ها باید بر روی گزینه Add Selected Program در سرویس استیم کلیک کرده و بازی‌های موردعلاقه خود را به Library استیم اضافه کنید.

البته اگر بازی‌هایی که بر روی استیم وجود ندارند را به این سرویس اضافه کنید، Steam فقط بازی‌ها را راه‌اندازی می‌کند و نمی‌توانید بازی‌ها را به‌روز کنید و یا از ویژگی‌های اجتماعی این سرویس استفاده کنید.

منبع آموزش ثبت نام در استیم : سایت وب گیفت

............................................

حالا به سراغ بهترین و ارزشمند ترین بازی ها برویم :

............................................

1 : For Honor

😌 68.61%

↑90,002 ↓40,123

لینک استیم : https://store.steampowered.com/app/304390/FOR_HONOR/?curator_clanid=4777282

............................................

2 : Conan Exiles

😏 77.42%

↑72,971 ↓20,191

لینک استیم : https://store.steampowered.com/app/440900/Conan_Exiles/

............................................

3 : DiRT Rally 2.0

😋 85.38%

↑29,550 ↓4,422

لینک استیم : https://store.steampowered.com/app/690790/DiRT_Rally_20/?curator_clanid=4777282

............................................

4 : Metro Exodus 

😋 87.82%

↑81,406 ↓9,988

لینک استیم : https://store.steampowered.com/app/412020/Metro_Exodus/?curator_clanid=4777282

............................................

5 : A Way Out

😋 86.38%

↑41,618 ↓5,752

لینک استیم : https://store.steampowered.com/app/1222700/A_Way_Out/?curator_clanid=4777282

............................................

6 : The Crew 2

😋 80.04%

↑54,018 ↓12,554

لینک استیم :  https://store.steampowered.com/app/646910/The_Crew_2/?curator_clanid=4777282

............................................

7 : Arma 3

😋 89.51%

↑223,776 ↓23,571

لینک استیم :   https://store.steampowered.com/app/107410/Arma_3/?curator_clanid=4777282

............................................

8 : Dying Light

😎 94.18%

↑366,240 ↓18,782

لینک استیم :  https://store.steampowered.com/app/239140/Dying_Light/?curator_clanid=4777282

همچنین شما میتونید برای اطلاعات بیشتر راجع به قیمت ها و تخفیف های استیم به این آدرس مراجعه کنید .

این سایت با در اختیار داشتن منابع بزرگی از استیم ، بازی ها و قیمت ها را به شما نشان می دهد تا به راحتی بازی های خود را موقع تخفیف های بزرگ پیدا کنید .

تخفیف های تابستانی استیم تا تاریخ 2023 July 13th یا 22 تیر 1402 می باشد .

دیدگاه ها

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها