درحال بارگذاری ....
چتروم
به انجمن تخصصی فرقه ی قاتلان خوش آمدید.شما در این انجمن میتوانید پاسخ سوالات خود را بیابید وارد یا عضو شوید


پنل کاربری
نام کاربري :

پسورد :

عضويت | فراموشي رمز عبور
ارسال پاسخ جدید
masterassassin
آفلاین


MasterAssassins
ارسال‌ها :7
عضويت: 8 /11 /1401
سن:28
تشکرها :1
تشکر شده :3
بهترین اینترنت برای بازی ؟!

امروزه اینترنت به جزئی از زندگی مردم تبدیل شده است. اینترنت به روش های مختلفی و توسط شرکت های مختلفی به مردم ارائه می شود. کیفیت اینترنت برای گیمر ها خیلی مهم است چرا که داشتن اینترنت بی کیفیت در بازی های آنلاین ممکن است سبب باخت پلیر شود. برای همین ما در این مقاله به بهترین اینترنت برای بازی می پردازیم.به طور کل مهم ترین و پر استفاده ترین انواع اینترنت عبارتند از : ADSL ، VDSL ، 4G ، TD-LTE و فیبر نوری. اگر بخواهیم همین جا در یک کلمه بگوییم که بهترین کدام است ، می گوییم فیبر نوری ! اما در کشور ما متاسفانه موقعیت و شرایط حرف اول را می زند. و خیلی از افراد شرایط تهیه اینترنت فیبرنوری را ندارند. پس ما همه این ها را به شما توضیح می دهیم تا بفهمید که در شرایط شما بهترین کدام است.

معیار اینترنت خوب برای گیمر دو چیز است : پینگ خوب و سرعت دانلود بالا. اما این را هم در نظر داشته باشید که اینترنت باید پایدار باشد تا پینگ خوبی در بازی ها داشته باشید.
این اینترنت خانگی با ارتباط سیم های مسی تلفن ، اطلاعات را رد و بدل می کند. سرعت اینترنت این نوع از همه موارد در این لیست کمتر است و مسلما پینگ خیلی خوبی نیز در هنگام بازی نخواهید گرفت. اما بسیار ارزان و دسترس پذیر می باشد. به هر حال تمام خانه ها تلفن خانگی دارند ! اما چند نکته را در نظر داشته باشید: اگر بودجه کافی برای هیچ یک از موارد این لیست ندارید و بقیه موارد در دسترس نیستند و مجبور هستید ، از این نوع اینترنت استفاده کنید. در غیر اینصورت سراغ adsl نروید.

در ضمن مخابرات ، های وب و شاتل از سرویس دهنده های این نوع اینترنت می باشند. بهتر است که سراغ مخابرات نروید مگر اینکه از جمله مناطقی باشید که فقط مخابرات در آنجا سرویس می دهد.

VDSL گزینه ای مناسب اما کمیاب
این نوع اینترنت ، نسخه بهتر adsl می باشد. سرعت اینترنت نسبتا خوب و پینگ متوسطی دارد. پایداری شبکه عالی می باشد و قطع و وصلی ندارد. شما می توانید مودم adsl خود را به مودم vdsl ارتقا دهید و بسته های اینترنت نسبتا به صرفه می باشند. تنها مشکل این سرویس این است که هنوز در خیلی از مناطق ایران راه اندازی نشده است.

4G پراستفاده ترین نوع
دیگر امروزه همه یک گوشی هوشمند دارند و می توانند به راحتی به اینترنت 4G وصل شوند. این اینترنت کاملا بر اساس منطقه ، سرعتی متفاوت دارد. اما از گزینه های بالا می تواند به سرعت بالاتری دست یابد. اگر در جایی باشید که آنتن زیادی داشته باشد ، پایداری خوب و پینگ خوبی نیز خواهد داشت. ایرانسل و همراه اول مهم ترین سرویس دهنده های این نوع اینترنت می باشد که جای معرفی ندارند و همه این شرکت ها را می شناسند.

TD-LTE پایداری بالا اما نسبتا گران
این نوع اینترنت هم نسل اینترنت 4G می باشد. مودم های این نوع اینترنت از بقیه مودم ها گرانتر هستند اما بسته های اینترنت ارزان تری نسبت به 4G دارند. پوشش آنتن دهی این نوع اینترنت تقریبا با 4G یکی است. این اینترنت با اینکه از سیم کارت استفاده می کند ، بر خلاف فورجی ، قابل حمل نیست و خانگی می باشد و نمی توانید در حال حرکت از این نوع اینترنت استفاده کنید.

فیبرنوری ، بهترین اینترنت برای بازی
این نوع اینترنت با استفاده از نور اطلاعات را منتقل می کند و پر سرعت ترین از موارد بالا می باشد. به دلیل کمترین مشکل در کابل ها و استواری بالا ، پینگ این اینترنت عالی می باشد. اما بسیاری از مناطق این اینترنت هنوز درست نشده است و خیلی از کاربران به این اینترنت دسترسی ندارند.
بهترین اینترنت برای بازی کدام است ؟
همان طور که در بالا گفتیم ، بهترین اینترنت در شرایط مختلف متفاوت است. اگر در شرایطی هستید که پوشش شبکه 4G و VDSL را ندارید ، چاره ای جز استفاده از adsl ندارید. اگر به VDSL دسترسی دارید و بودجه خرید دیگر بسته ها را ندارید ، پس بهترین VDSL است. به هر حال این شمایید که انتخاب می کنید بهترین کدام است !

منبع : 24games.ir

we work in the dark to serve the light we are ASSASSINS





برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.