فرقه ی قاتلان - دانلود با خیال راحت

banner ads banner ads

banner ads


  • رییس فرقه
  • جمعه 07 بهمن 1401
  • 222 بازدید
  • 0 نظر

دانلود Asphalt 9 3.8.0k – بازی اتومبیلرانی خارق العاده “آسفالت 9” اندروید

Asphalt 9: Legends v3.8.0k   – بازی ماشین سواری خارق العاده و بی نظیر آسفالت 9 اندروید
یک بازی کنسولی فوق العاده محصولی از گیملافت برای اندروید تقدیم شما
تست شده با اجرای آنلاین

Asphalt 9: Legends – آسفالت 9: اسطوره ها جدیدترین بازی کمپانی بازیسازی معروف و پرآوازه گیملافت (Gameloft) برای اندروید است که دقایقی پیش نسخه جدید آن به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شد و مثل همیشه تصمیم گرفتیم همزمان با انتشار و برای اولین بار در ایران آن را حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! بازی Asphalt 9: Legends با بهبودهای چشمگیری نسبت به Asphalt 8: Airborne آمده است تا شما را به اسطوره رانندگی ماشین های معروف دنیا تبدیل کند! طیف گسترده ای از ماشین های رویایی از برندهای مشهوری چون Ferrari، Porsche، Lamborghini و W Motors در بازی آسفالت 9 حضور دارند که قادرید با سوار شدن بر انها در مکان های منحصر به فرد از سراسر جهان به مسابقات ماشین سواری مشغول شوید! قرار است با نصب Asphalt 9: Legends برروی اندرویدی تان یک بازی کنسولی خارق العاده را تجربه کنید ؛ طراحی واقعی ماشین ها، جزئیات زیاد مکان ها و ساخت فوق العاده اش بهترین بازی ریسینگ را برای تان به ارمغان می اورد! اگر از علاقه مندان به بازیهای ماشین سواری هستید بدون شک Asphalt 9: Legends با طراحی، ساخت و گیم پلی بی نظیرش شما را شگفت زده میکند! اگر از افرادی هستید که علاقه مند به بازیهای سبک ماشین سواری و مسابقات اتومبیلرانی هستید و مشکلی با آنلاین و اینترنتی بودن بازی در این سبک ندارید مطمئن باشید که بازی آسفالت 9 اندروید از همه جهت نظرتان را جلب خواهد کرد و ارزش تجربه کردن را دارد!

 

اگر به بازی Asphalt 9 علاقه مند شده اید، پس وقت را تلف نکنید و آن را برروی دستگاه اندرویدی تان نصب کنید، زمان آن رسیده است تا با سرعتی سرسام آور برانید و تبدیل به یک اسطوره اتومبیلرانی شوید. گرافیک، صداگذاری، ساخت و گیم پلی بازی در حد بازی های کنسولی است و قطعا شما در یک محیط خارق العاده غرق خواهد کرد. در کنار این ویژگی های مثبت، مدل 3D ماشین ها با دقت تمام و با رعایت تمام جزئیات طراحی شده است و از فناوری تصویربرداری با دامنه دینامیک بالا با به اصطلاح HDR نیز در بازی استفاده شده است تا محیط بازی هر چه واقعی تر جلوه کند و حس حضور در یک بازی ماشین سواری کم نظیر را تجربه کنید. صحبت در مورد افکت های بصری خارق العاده را نیز فراموش نکنیم، گرد و خاک هایی که از تایر ماشین به هوا برمیخزد نشان از جزئیات بالای افکت های آسفالت 9 خواهند داد. حالت های مختلف بازی به شما این امکان را می دهد تا به صورت تک نفره به ماشین سواری و شرکت در مسابقات اتومبیلرانی مشغول شوید و یا در حالت گروهی به صورت همزمان با 7 بازیکن و راننده از سراسر دنیا به رقابت بپردازید. در آخر شرکت در کلوب را فراموش نکنید و با گرد هم آوردن دوستان خود از سراسر دنیا یک گروه قدرتمند از رانندگان حرفه ای را تشکیل دهید و با انجام کارهای مختلف نظیر همکاری و افازیش رنکینگ کلوب یک هیجان خاص را تجربه کنید.

آپدیت شده در : 18 آذر 1401    اندروید مورد نیاز : 7.0

رده سنی : +7     نیازمند اینترنت : بله

برخی از ویژگی های بازی ماشین سواری Asphalt 9: Legends اندروید :

انتخاب از میان 60 ماشین رویایی و شگفت انگیز

امکان سفارشی سازی ماشین ها مطابق سلیقه خود

ماشین سواری در 70 مکان خارق العاده و شگفت آور

استفاده از نیتروژن برای پیشی گرفتن از رقبای خود

امکان بازی به دو صورت یک نفره و آنلاین با کاربران سراسر جهان

شرکت در رقابت های 8 نفره با کاربران جهانی

ماشین سواری در 60 فصل و 800 مسابقه منحصر به فرد

گرافیک خیره کننده اچ دی با صداگذاری واقعا هیجان اور

نکات مهم و ضروری :

1 – بازی اینترنتی و آنلاین است و هک نمی شود و مود ندارد 
2 – سرور بازی فیلتر است و برای اجرا و ورود به آن به فعال بودن فی-ل-ت-رش-کن نیاز است

توجه :
برای جلوگیری از مسدود شدن حساب بازی تان و نداشتن مشکل در نصب بازی ؛ پیشنهاد ما به شما دریافت بازی از گوگل پلی است و هیچ پیشنهاد دیگری نداریم...
فی-لت-رش-کن خود را فعال کنید و بعد به تنظیمات گوشی و بخش مدیریت برنامه ها بروید و روی برنامه گوگل استور کلیک کنید و clear cache بزنید و در نهایت به گوگل پلی مراجعه کرده و براحتی بازی را دریافت کنید!

پس از دانلود فایل، آن را از حالت فشرده خارج کنید و با برنامه مدیر فایل زد آرشیور روی فایل نصبی apks موجود کلیک کنید تا نصب انجام شود.

سوالات متداول

1#  در اجرای اولیه با خطای لایسنس روبرو می شوم، چکار کنم؟

قبل از نصب بازی، باید ابتدا Clear Data (داده های) برنامه گوگل پلی استور را پاک کنید از تنظیمات گوشی > برنامه ها(مدیر برنامه ها) > سپس برنامه گوگل پلی را پیدا کنید سپس قسمت محل ذخیره را باز کنید و گزینه های حذف داده های برنامه + فایل های موقت را انتخاب کنید و سپس با فعال کردن فیــلتــرشــکن وارد لینک زیر شوید:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.gameloft.android.ANMP.GloftA9HM
سپس روی گزینه دانلود کلیک کنید، مقداری از بازی (1 مگابایت) که دانلود شد، دانلود را لغو کنید و در نهایت اقدام به نصب بازی بکنید و بدون خطای لایسنس از بازی لذت ببرید :)

2#  با خطای APP NOT INSTALLED روبرو می شوم - چکار کنم؟

این موضوع به سیاست گیملافت مبنی بر عدم نصب بازی های هک شده ربط دارد - برای نصب نسخه لایسنس دار بازی باید هر بازی مود شده از شرکت گیملافت که نصب دارید حذف کنید و برای نصب نسخه بدون لایسنس باید هر بازی معمولی از شرکت گیملافت که نصب دارید حذف شود

فایل نصبی لایسنس دار - 3.8.0k - دانلود از گوگل پلی (با روشن کردن ف-یل-تر شک-ن نصب شود)(توصیه می شود)

دانلود با لینک مستقیم حجم فایل: 2 گیگابایت

فایل نصبی مود - نسخه 3.8.0k (فرمت فایل apks) : (توصیه نمی شود)

دانلود با لینک مستقیم حجم فایل: 2 گیگابایت

فایل نصبی لایسنس دار - 3.8.0k - فرمت zip - مناسب دستگاه های Arm64 : (توصیه می شود)

دانلود با لینک مستقیم حجم فایل: 2.5 گیگابایت

توضیحات نسخه Android :

نسخه اندروید مورد نیاز : متغیر در هر دستگاه

آموزش نصب و اجرای بازی :

  1. فایل نصبی برنامه SAI Split APKs Installer را دریافت کنید
  2. فایل Zip بازی را دریافت و به همین شکل بر روی گوشی خود منتقل کنید.
  3. برنامه SAI Split APKs Installer را اجرا کرده و گزینه Install APKs را انتخاب و سپس گزینه Internal File picker را انتخاب کنید. در ادامه فایل Zip بازی را انتخاب کرد و منتظر باشید تا بازی نصب شود.
  4. بازی را اجرا و از آن لذت ببرید.

رفع مشکل لایسنس :

اگر با خطای لایسنس مواجه شدید، به واسطه برنامه گذر از تحریمات اینترنتی، آیپی خود را تغییر داده و بازی را از طریق گوگل پلی نصب کنید. پس از آنکه چند کیلوبایت از نصب دریافت شد، دانلود را غیر فعال و نسخه ای که از سایت دریافت کرده اید را شروع به نصب کنید.

نکته مهم :

بازی اینترنتی و آنلاین است بنابراین برای اجرا و ادامه نیاز به اینترنت پر سرعت خواهید داشت.

نکته : اگر بازی در بخش لودینگ ماندید، نیاز دارید تا تغییر آی پی دهید. (استفاده از ف-ی-لتر-ش-کن)

www.par30game.ir

دیدگاه ها

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها