فرقه ی قاتلان - دانلود با خیال راحت

banner ads banner ads

banner ads


  • رییس فرقه
  • پنجشنبه 04 اسفند 1401
  • 177 بازدید
  • 2 نظر

دانلود آهنگ گنگستر شهر آمل بومه مجید احمدی + ریمیکس

دانلود اهنگ گنگستر شهر آمل (زیبای من ) با صدای مجید احمدی به همراه تکست و بهترین کیفیت

Download Music BY : Majid Ahmadi | Gangestere Shahre Amol With Text And 2 Quality 320 And 128 

این مجموعه ی نفیس از آهنگ گنگستر شهر آمل تقدیم شما همراهان همیشگی

متن و ترجمه فارسی آهنگ گنگستر شهر آمل مجید احمدی

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

بازنده بومه اما خدا دونه بد نومه…
♪بازنده شدم اما خدا میدونه بد نشدم♪

قبل تو هیچکی دنیوه عاشقی بلد نومه!
♪قبل تو هیچکس نبود عاشقی رو بلد نبودم♪

جان جانان من زیبای من تویی دلخواه من…
من یوسف و تو زلیخای من…

تنی مجنونمه تویی لیلای من من ساحل و تویی دریای من!
♪مجنون تو هستم تویی لیلای من من ساحل و تویی دریای من♪

شوق فردای من زیبای من تویی دلخواه من…

اگه می یار نووشی خل وومه…
♪اگه یار من نشی دیوانه میشم♪

من ارازل وومه گنگستر شهر آمل وومه!
♪من ارازل میشم گنگستر شهر آمل میشم♪

عرق سگی خرمه مست الکل وومه!
♪عرق سگی میخورم و مست الکل میشم♪

سیو مستی و بی تعادل وومه…
♪سیاه مست و بی تعادل میشم♪

دلی قاتل وومه زیبای من تویی دلخواه من…
♪قاتل دلم میشم♪

مجازات شلاقی وومه تیسه یاغی وومه!
♪مجازاتی‌ و شلاقی میشم واست یاغی میشم♪

پرونده دار اخلاقی وومه تی غم و غصه هم اتاقی وومه!
♪پرونده دار اخلاقی میشم هم اتاقی غم و غصت میشم♪

من جلبی بی ابلاغی وومه تیسه یاغی وومه…
♪من جلبی بی ابلاغی میشم واست یاغی میشم♪

زیبای من تویی دلخواه من…

اگه عشق اسارته بل من تنه اسیر بووشم!
♪اگه عشق اسارته بزار من اسیر تو باشم♪

تره چیه مره کار نار خوامه با ته پیر بووشم…
♪تورو چیه با من کار نداشته باش میخوام با تو پیر بشم♪

صحرایی یار یرماز من پر پرواز من!
♪صحرایی یار خوشتیپ من پر پرواز من♪

ضربان قلب و همراز من تویی عزیز من…
ای همه چیز من پرستار قلب مریض من
ای دل انگیز من زیبای من تویی دلخواه من!

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

پخش آنلاین آهنگ گنگستر شهر آمل با صدای مجید احمدی :

 

دانلود با کیفیت 128 سرور اول

دانلود با کیفیت 320 سرور اول

دانلود آهنگ با کیفیت 320 سرور دوم

دانلود با کیفیت128 سرور چهارم

دانلود با کیفیت320 سرور چهارم

ریمیکس آهنگ گنگستر شهر آمل

دانلود آهنگ با کیفیت عالی {۳۲۰}

 ریمیکس دوم آهنگ گنگستر شهر آمل

دانلود آهنگ با کیفیت عالی {۳۲۰}

 با صدای ابوالفضل موسوی

دانلود آهنگ با کیفیت عالی {۳۲۰}

ریمیکس های دیگر

دانلود ریمیکس کهزاد تهرانی - کیفیت 128

دانلود ریمیکس کهزاد تهرانی - کیفیت 320

دانلود ورژن ریمیکس تند - کیفیت 128

دانلود ورژن ریمیکس تند - کیفیت 320

مطالب پیشنهادی

دیدگاه ها

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها