فرقه ی قاتلان - دانلود با خیال راحت

banner ads banner ads

banner ads


  • رییس فرقه
  • شنبه 29 بهمن 1401
  • 252 بازدید
  • 1 نظر

دانلود فیلم Ant-Man and the Wasp : Quantumania 2023

 کیفیت : 720p HDCAM زمان : 114 دقیقه ژانر : اکشن , کمدی , ماجراجویی

رده سنی : PG-13 کارگردان : peyton reed محصول کشور : آمریکا نویسنده : Jeff Loveness

ستارگان : paul rudd,evangeline lilly,michael douglas

در این قسمت اسکات لانگ، هوپ ون داین، هنک پیم و جانت ون داین به کاوش در قلمرو کوانتومی می پردازند، جایی که با موجودات عجیب و غریبی رو به رو می شوند و ماجراجویی آن ها از آن چیزی که فکر می کردند فراتر می رود
دقت کنید نسخه ی دانلودی پیش رو ، کیفیت پرده ای است . در این نسخه تصویر و صدا کیفیت پایینی دارند و فیلم با یک دوربین دوم از روی پرده ی سینما گرفته شده است .
برای نسخه ی با کیفیت تر لطفا صبر کنید

مرد مورچه‌ای و زنبورک: شیدایی کوانتومی (Ant-Man and the Wasp: Quantumania 2023) یک فیلم آمریکایی ابرقهرمانی در ژانر اکشن، ماجراجویی و کمدی به کارگردانی «پیتون رید» می باشد، از دیگر آثار او می توان به فیلم (Yes Man 2008) اشاره کرد. این فیلم سومین فیلم از مجموعه فیلم های مرد مورچه ای می باشد. در این قسمت اسکات لانگ، هوپ ون داین، هنک پیم و جانت ون داین به کاوش در قلمرو کوانتومی می پردازند، جایی که با موجودات عجیب و غریبی رو به رو می شوند و ماجراجویی آن ها از آن چیزی که فکر می کردند فراتر می رود. (دانلود فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania 2023 با زیرنویس فارسی چسبیده از دیجی موویز)

از مجموعه بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش کرده اند می توان اشاره کرد به: «پل راد» بازیگر فیلم (The Perks of Being a Wallflower 2012) در نقش «اسکات لنگ»؛ «اوانجلین لیلی» بازیگر فیلم (Real Steel 2011) در نقش «هوپ ون داین»؛ «کاترین نیوتون» بازیگر سریال (Big Little Lies) در نقش «کسی لنگ»؛ «دیوید دستمالچیان» بازیگر فیلم (Dune 2021) در نقش «وب»؛ «ویلیام جکسون هارپر» بازیگر سریال (The Blacklist) در نقش «کواز»؛ «بیل مری» بازیگر فیلم (On the Rocks 2020) در نقش «لرد کرایلا»؛ «میشل فایفر» بازیگر فیلم (Maleficent Mistress of Evil 2019) در نقش «جانت ون داین» و «کوین کلاین» بازیگر فیلم (Beauty and the Beast 2017).

خبر ساخت قسمت سوم این مجموعه فیلم در نوامبر سال ۲۰۱۹ تایید شد و تولید فیلم در دوران همه گیری کرونا در تاریخ ۲۶ جولای سال ۲۰۲۱ آغاز شد.

این فیلم در سایت «راتن تومیتوز» که نقد منتقدین حرفه را جمع آوری می کند توسط ۲۹۰ منتقد نقد شده است و امتیاز ۵٫۷ از ۱۰ را دریافت کرده است. همچنین ۵۹ منتقد در سایت «متاکریتیک» امتیاز ۴۸ از ۱۰۰ را به این فیلم دادند.

دو فیلم پیشین این مجموعه فیلم عبارتند از (Ant-Man 2015) و (Ant-Man and the Wasp 2018) که این دو فیلم نیز توسط پیتون رید ساخته شده اند.

720p HDCAM SoftSub

Encoder : C1NEM4
1.74 GB
Mkv

این نسخه از فیلم دارای کیفیت صدا و تصویر پایینی می‌باشد.

دانلود با لینک مستقیم  ... نمونه کیفیت

توجه: لینک های زیر با کیفیت پرده سینمایی است.

کیفیت عالی فیلم 45 روز پس از اکران منتشر می شود.

زیرنویس فارسی چسبیده و جداگانه بزودی اضافه می شود.

دانلود فیلم با کیفیت HDCAM 1080p حجم 4 گیگ

دانلود فیلم با کیفیت HDCAM 720p حجم 2 گیگ

دانلود فیلم با کیفیت HDCAM 720p حجم 1 گیگ

کیفیت : HDCAM پرده ای

 995.09 مگابایت

دانـلـود

دیدگاه ها

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها